carolain

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Caroline Strindlund - 9 april 2014 20:21

Nu har jag haft några dagar där jag har varit väldigt inaktiv här på bloggen, jag ber om ursäkt för det, ska försöka bättra mig :) Just nu är det väldigt mycket när det kommer till C-uppsats och förberedelserna inför föreläsningen som jag ska hålla på torsdag att hjärnan inte riktigt orkar fokusera på så mycket mer. Det är därför bloggandet blir lidande, fantasin om vad jag ska skriva om flödar inte direkt just nu om man säger så. Den här dagen har varit ganska tung, inte för att jag mått dåligt utan mer för att jag har varit väldigt trött pga för lite sömn. Men trots det har dagen ändå bjudit på ganska mycket bra saker med, idag fick jag exempelvis reda på att jag får bo kvar i min lägenhet fram tills sista Juli istället för den sista Juni. Under sommaren är det helt gratis att bo i studentlägenhet så färför gör det inte så mycket om jag skulle råka gå och bli arbetslös då jag inte har någon hyra att betala in. WIN! Det underlättar grymt mycket. Men nu ska jag ta och ge TVn bättre sällskap igen innan ögonen sviker mig. Ha det bra allihopa!! :)


Kom ihåg!! Den 16/4 är du välkommen att komma på min allra första föreläsning på gamla tingshuset här i Östersund kl 11:30-13:00. Föreläsningen är helt kostnadsfri och alla är välkommen. Vill du följa med nyheter och information, besök då min hemsida http://detarintefult.se eller gilla min sida på facebook "Det är inte fult

. Hoppas vi ses på onsdag :)

 


Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards