carolain

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Caroline Strindlund - 9 maj 2014 10:47

Det är nästan löjligt hur mycket man kan tycka om en sak, en grej.. Min nallebjörn Hugo har legat bredvid mig i sängen sedan jag var liten, och kalla det löjligt (jag är ju ändå 23) men fy fan vad jag tycker om att sova med han! Blev nästan lite full i skratt när jag vaknade imorse och tanken slog mig att jag fortfarande kramar om min nalle när jag sover. Jag kan även vara modig nog att också erkänna att min snuttetrasa sedan jag var liten hängde med i min säng tills för ett år sedan ungefär då den mystiskt försvann. Hmm!!!!! Nä min Björn är min trygghet och skulle lägenheten börja brinna (god forbid) skulle han lätt vara det första jag skulle ta under armen och gå ut, resten av all skit jag äger kan ju ersättas ;) nä nu fick ni ett lite halvpinigt erkännande av mig såhär på fredag förmiddag..

Nu ska jag städa lägenheten för i eftermiddag kommer fina klassen till mig och sedan ska vi gå ner till marite för vår sista sittning. Det känns helt obegripligt sjukt!!!

Ha det bra puss och kram!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards