carolain

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Caroline Strindlund - 28 maj 2014 21:28


Den 28/5-2014 blev en sån där genomtung dag med vissa glimtar av glädje. Mitt dåliga humör började från att min väckare ringde imorse och det kändes som att jag hade legat och sovit på en motorväg och blivit överkörd om och om igen. Kunde knappt ta mig ur sängen eller hålla ögonen öppna, jag orkade inte. Stressen över C-uppsatsen och jobb har slitit hårdare på min kropp än vad jag trodde den skulle göra. Tidiga mornar och sena kvällar på skolan följt av inte världens bästa kost och en sömn som varit värdelöst för att jag har svårt att slappna av.. Det är med andra ord på tiden att uppsatsen så gott som är över, imorse bytte vi uppsatser med våra opponenter så nu är det så sjukt lite kvar!!! Jag längtar till att återfå något form av lugn i kroppen för detta har varit sjukt tufft. Har gått runt som en zombie i flera dagar så därför passar jag på att ta en tidig kväll och tänker inte ställa klockan till imorgon, nu är det sova och återhämtning som gäller inget annat så att man förhoppningsvis vaknar som människa imorgon! Me need that big time...






Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards