carolain

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43

Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bara så tungt och jobbigt.. Känner då att jag inte vill skriva av mig så mycket av min negativa energi då det kanske inte är sådär jätteupplyftande att läsa. Har samlat kraft i tre dagar för att diska men nu är det gjort vilket känns som ett bra steg i min återhämtning, ska bli skönt att kliva upp imorgon och se att skiten är borta :) i sommar ska jag bara fokusera på jobb och vila, så vill jag inte följa med på mycket fester och dylikt, så är det bara för att jag och min kropp behöver vila. Tänkte inleda sommaren med att bo i sommarstugan några dagar och bara vara.. Kanske skriva några rader i lugn och ro, hoppas att jag återfinner det kreativa skrivandet någon gång under det här året ;) jag hoppas också på att kunna lägga lite fokus på att boka in fler föreläsningar, tycker ni att det låter intressant är det bara att kontakta mig här eller på info@detarintefult.se . Kram på er, nu ska här sovas :)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards