carolain

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Uppdatering från Cali :)

Av Caroline Strindlund - 7 september 2010 07:09

Hahaha!!! Ja.. det är ju roligt!! Har inte uppdaterat på hur länge som hellst, och ändå ser jag att jag hade femton tappra läsare igår!! Tack och bock!!


Nu tänkte jag försöka mig på en liten uppdatering igen här.. Vet inte hur det kommer att gå men.. Orkar liksom aldrig med att skriva eftersom att det som sagt itne går att beskriva min vackra tillvaro :)


Men men, förra veckan så var det bara jobb som vanligt så det är inge större händelser. Men jag har haft en långhelg nu vilket har varit hur skönt som hellst, har jaft en 4 dagars helg eftersom att det var labourday weekend nu så att familjen for till Tahoe och jag stannade hemma :) Skönt som fasn!!

I fredags var det filmkväll hos anna på grizly peak med henne och Maria, det var mys men tyvär så var jag alldeles för trött så jag slocknade runt 9 pm eller nått.. Uhhu, var så trött efter jobbveckan, galet.. Sedan i lördags så åkte jag och anna ner till Berkeley och köpte lunch på i-house och sedan satte vi oss på gräset och åt! myys!! Men efter ett tag så kom det några kompisar som sa att vi genast skulle dra oss till deras hus på fest så det var vell bara att ta sina raska och promenera dit!! Och ja.... Vilket drag hahah.. sjuka grabbar.. Dom hade blåst upp en stor vattenrutskana på gården och de va massa folk överallt. Haha, de va as roligt!! Det var en sån skön stämning i Berkeley eftersom att det var football premiär, alla gick runt och tjoade i sina CAL tröjor! Awesome!!

Efter en stunds pratande osv så åkte jag och anna hem och åt osv och sedan på kvällen for vi ner igen och hade roligt!! Men dock så var jag as trött på lördan med så jag höll på att somna stående kändes det som.. Men men det var som sagt kul!!


I söndags var det en lugn dag, jag och anna låg på hennes balkong och solade hela dagen och sedan kom även Maria över :) Sen drog vi tre hem till mig i Orinda och lagade tacos och hade movienight, jätte mysigt :) Vi hyrde the girl with the dragon tattoo (flickan som lekte med elden), bra. Tycker fortfarande att det är skitkul att folk ser den här! haha!


Aja, Anna sov iaf över här tills idag så vi har haft poolhäng hela dagen, sjuuuuuuuuuukt varmt, sinnes !!! Tackar gud (eller nån)för vatten... Hade inte poolen varit där så hade jag nog legat kvar där ännu, ihoptorkad som ett russin...


Aja, nu måste verkligen jag sova för nu är jag trött minsann, förvånad??? haha, solen tar på krafterna !

Föresten, nu är jag nästan blond igen, pga solen och lite slingor!! Svårt att dölja mitt blonda inre... fan.. men men! This is how I look right now dudes..

  Gooooood natt :)

 

 
 
Ingen bild

kerstin

8 september 2010 17:53

lika söt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards