carolain

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

GAMEDAY

Av Caroline Strindlund - 25 september 2010 22:55

Idag så spelade jag första matchen med laget jag var på try out hos förra veckan. Matchen gick förvånadsvärt BRA!! Kändes verkligen inte som att jag hade varit borta så länge som jag har. Insparkarna gick ASBRA, dom som annars brukar suga. Nä det var helt underbart. Vi spelade mot Oakland FC och matchen slutade 2-2 efter mkt slit. Det känns jättebra att vara tillbaka igen och ryggen känns bra också så jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta med detta.  Känns som att jag har kvar allt som farsan har präntat in i skallen på mig ;)


Just nu så sitter jag och skriver med Malin på msn, så kul att hon är i USA hon också! Dock på andra sidan landet NYC! Men det betyder ju bara att jag har någon att hälsa på :) Alltid bra!


På onsdag så kommer min syster hit och hälsar på i en vecka! Ska bli så himla roligt men det känns som att jag nyss såg henne pga att min hemlängtan inte har kommit än! MEn det betyder ju självklart inte att jag inte vill träffa henne :D Ska bli as kul att visa henne vart jag bor så att hon får se hur jag har det som :) Vi ska låna mina värdföräldrars cyklar och cykla över golden gate bron!! Ska bli underbart :) Längtas tills att hon kommer i mars igen och hon har mamma, erika och mattias med sig :) Då kanske jag har mer att visa.


Världens finaste låt! Den får mig att tänka på pappa. Saknar han alltid extra mycket när jag har spelat fotboll.. Helt sjukt mycket!! Det känns verkligen inte som att allt som har hänt faktiskt har hänt.. Och det har gått 2 år.. Kommer nog förmodligen aldrig att kunna inse vad som hände med min älskade pappa..  Men en sak som är säker är iallafall att jag saknar han så sjukt mycket och att jag alltid kommer att göra det!! Han kommer alltid att fattas här hos oss  </3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards