carolain

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Caroline Strindlund - 9 oktober 2012 16:21

Fyyy fan och helvete vad trött jag är..

´Känner mig fortfarande nyvaken sedan imorse.. Bläää.. Känns sådär lagomt bra att ekonomistyrningsböckerna ligger bredvid mig, oöppnade.. Crap..

Har iallafall hunnit tvättat och städat lite så alldeles lat är jag ändå inte!

Tänkte käka nu och sedan ta en power nap så att man orkar med att träna sen. Känns vääääldigt långt borta nu.. Fan va gott det hade varit med godis.. choklad.. mmmm.. Nej, bort hemska tanke!!


 

Av Caroline Strindlund - 9 oktober 2012 00:02

Ibland skämms jag över att man klagar på skitsaker, även om jag vet och tycker att man inte kan jämföra alla jobbiga situationer med svältande barn i afrika..


Såg nyss Jenny Strömstedt på 4an där sugarplum fairy gästade.

Blev sjukt berörd av att lyssna på när trummisen berättade om hur sjuk han var och om hans relation till vännerna i bandet och sen när vännerna fick prata om hur det kändes för dom.. Fy fan att det ska behöva vara såhär.. Det var så hemskt att sitta och lyssna på en 25 årig kille som pratade om sin egen "dödsdom".. Ush..

I sin blogg skriver han dag för dag om hur han känner sig och om känslor inför döden osv..

http://ikroppenmin.blogspot.se/

Imorgonbitti är det Caroline Strindlund som är GLAD och kliver upp i tid och beger mig till skolan!!


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards