carolain

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Caroline Strindlund - 16 januari 2013 21:31

Från trött, taskigt humör och allmänt PMSig till det motsatta!
Har suttit på skolan och hållit  på med att skriva marknadsplan tillsammans med mina team-mates hela dagen, och då menar jag HELA dagen.. Kom hem från skolan 18:30 och tänkte: Åt helvete med den här dagen!!
Slängde i mig lite blodpuddig med tillhörande apesinjuice(såklart) sedan bar jag och Martina ner min säng till lägenheten, hej och hå vad bra det gick! Äntligen får jag dra igen dörren och lata mig hela  kvällen tänkte jag! När jag sa till Martina att jag skulle bära saker ikväll sen vila sa hon: Du ska inte med och träna då??

Vad fan säger man då.. Sur... seg...  TRÖTT...omotiverad... Jag sa njaaaa... sen äh vafan jag följer med. Kom till gymet och tänkte att jag skulle gå en halvtimme men börja springa 5-10 minuter. När jag väl började springa så gick det så jämarns lätt och vips så var halvtimmen gjord!! MÄH, det är visst som dom säger, träning ger färdighet. Jag som alltid har hatat löpträning kliver nu av och säger "fan va skönt det där va". Tänk om varje pass kunde kännas såhär!!


 

Nu ska jag suga i mig en proteinshake så att jag orkar hä iväg mig för att bära lite mer saker till läggan, tänkte ju att täcke och kudde kunde vara bekvämt att ha i sängen!!

 

Av Caroline Strindlund - 16 januari 2013 19:14

Med allt roligt som flytt för med sig så är jag ändå bra less nu! Egentligen ska jag ju inte klaga med tanke på att jag har så otroligt lite saker som jag bara kan bära över. Men det är fasen jobbigt att bära tunga kartonger fram och tillbaka och att det ska ta en sån jäkla tid när jag inte har tid att flytta på dagtid pga plugg... Som tur är så kommer Martina hit och är dösnäll för att hjälpa mig bära över sängen, det största kruxet. Första natten i lägenheten - äntligen!! Nu kan jag åka till Vemdalen på söndag och bara ha det bra på student skiweek!! Som jag har längtats, och att sen få komma hem till nya möbler från Ikea känns inte alls fel!
 


Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards