carolain

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Caroline Strindlund - 19 januari 2013 15:11

Känner mig så stressad men samtidigt avslappnad! Igårkväll bar jag över de sista sakerna till nya hemmet, så skönt efter allt slit! Ett minus var ju att klantCarro lyckades spilla ut allt vatten ur skurhinken då vi hade städat klart gamla lägenheten, allt vatten spred sig som en Tsunamivåg över hela hallen och humöret brast. Totalt. Men efter mycket torkande så löste sig det problemet med.. Var tvungen att dra till Fristilen med Martina för att springa ur mig stressen, och det hjälpte.


Nu har jag varit och inhandlat mat och alkohol tills imorgon då vi drar till student Skiweek i Vemdalen, så välbehövt att komma bort och göra nått kul!! Det var ju de här 4 dagarna som skulle bli ett undantag för mitt nyårslöfte, som jag har sett fram emot det :)
Och på tal om nyårslöftet så har jag gått ner ungefär 2-3 kg på 3 veckor, har jäkligt mycket energi när jag tränar nu! Skönt när slit lönar sig. Vill ju komma i form på ett hälsosamt sätt med hjälp av rätt kost och träning! Svälta sig finns inte som alternativ.... Bara att köra stenhårt efter Skiweek igen så att jag inte kommer av mig!

True Story! 


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards