carolain

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Caroline Strindlund - 27 januari 2013 18:42

Jag överlevde Ski-week, jag är alltså inte död!

Hade en helgrym vecka med folk från programmet, och övriga såklart. Hade jag inte fått så fruktansvärt ont i halsen så hade veckan varit helt felfri, som tur är så var jag inte ensam. Typ varenda en blev sjuk! ush och blä!


När jag kom hem till verkligheten i torsdags så hade jag ännu mer halsont + en hel natt med feberfrossa att vänta mig. SWEET!  Som tur är försvann febern tills igår (lördags) då Syrran + karl kom hit och hälsade på, mysigt med främmande :) Vi gick ut och åt på Cuprum sen vidare till Plaza där vi bara satt och tog det lugnt! Gött att dom kunde komma hit och hälsa på så att jag slapp sätta mig på bussen hem i 4 timmar..


Nu ska jag lägga mig i soffan och halvdö och se på Prison Break, har börjat om att se den gamla godingen från säsong 1! Underbart.


 

En toning av mitt hår får också vara på min plats!! Ser ut som en riktig skabbräv. Not kidding

 

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards