carolain

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Caroline Strindlund - 27 mars 2014 23:44

Var tar tiden vägen egentligen? Det har snart gått 4 år sedan jag tog studenten och nu är det snart dags att ta högskolexamen. Hur fasen hamnade jag här? Jag skulle ju inte plugga sa jag väldigt tydligt till mig själv, aldrig i livet. Men tji fick jag för pluggat har jag gjort i snart 3 år och det har varit en riktig utmaning men fasen vad värt det har varit. Utbildningen har lyckats öppna upp ögonen för lite mer saker för mig än bara idrott, ibland kanske det är nyttigt att prova på nya saker som man kanske egentligen inte är så sugen på för att hitta nya spår som intresserar här i livet :) Mamma hade rätt när hon sa till mig att allt här i världen inte bara är idrott när det hade gått dåligt på någon träning, tonåringen Carro kunde ju inte tänka sig att hålla med om det, ICKE. Men hon hade ju som sagt rätt, blir jag förvånad? Nej!! Mamma lyckas alltid ha rätt och det spelar ingen roll vad det gäller så kan man alltid vara säker på vem som vinner fighten. Hon är härlig min mamma, vad hade man gjort utan henne? Det skulle jag inte ens vilja ta reda på. Syrran kan jag inte heller vara mer än stolt över som för en vecka sedan gjorde debut i mamma-rollen till en söt liten Thea, herregud vilken tur den lilla tösen har som kommer få en sådan fin momma och mamma och pappa! :) Och vilken tur jag har som får äran att vara moster, den titeln kommer jag nog få vänja mig vid, men det gör jag så gärna!




Jag vet inte hur många gånger jag ska säga tack, men jag gör det en gång till. TACK till er som stöttar mig, ni ska bara veta hur mycket ni gör för mig. Ni får gärna kika in på hemsidan http://detarintefult.se och lämna ett meddelande eller för att bara kika runt. Allting är ju så himla nytt just nu, så ni kan vänta er mer information i framtiden.


Varmt välkomna till min första föreläsning den 16 april kl 11:30 på gamla tingshuset här i Östersund föreläsningen är helt gratis och fiket kommer att öppna 11:30 för den som vill köpa lunch eller fika. In på facebook och gilla sidan "det är inte fult" för mer info. Hoppas vi ses :)  


 



Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards