carolain

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Caroline Strindlund - 30 mars 2014 20:44

Nu har jag landat i soffan efter en minst sagt BRA helg! I fredags var det födelsedagskalas för Yrsa som följdes av en kort utgång. Läskigt att börja inse att det inte är många partaj kvar med klassen nu innan vi skiljs åt efter examen, fyy... 3 år går så jävla snabbt!! Igår(lördag) gick jag och martina upp till fristilen och kollade läget eftersom att dom arrangerat "spin of hope" där, alla pengar går till barncancerfonden. Dom hade lite fina priser man kan vinna så vi köpte oss några lotter med, håller tummarna, det fanns ju bra mycket fina priser :) på kvällen tog vi en prommis ner till badhusparken där vi blev meddragen i ett fackeltåg pga earth hour, mysigt och riktigt spontant. Dagen har varit lugn, en snabb-visit på gymet fick det bli innan jag gick hem för relax och lite plugg!

Ha det gött! /Calin :)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards