carolain

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Caroline Strindlund - 16 januari 2010 20:09

  

http://www.youtube.com/watch?v=XmwEt_Ke1wc&feature=related + alla andra!

Fy fan va bra dom är!!!

Måste ju lätt vara en av sveriges bästa grupper lätt! kung kungkung!

 

Bloggtoppen.se" href="http://www.bloggtoppen.se/">Blogg listad på <a href=Bloggtoppen.se" />

Av Caroline Strindlund - 16 januari 2010 16:25

Kan inte fatta att jag somnade direkt efter american pie igår, va as trött! Sen vaknade jag runt 10, de va faktiskt jävligt skönt! då fick jag tid över att åka in på stan och inhandla en stämmaparat till gitarren sen in på anybody och handla lite smågrejs! Sen han jag även med att träna, så idag har jag verkligen lyckats göra någonting! Sen gick jag upp och kollade läget i läggan efteråt och nu börjar de likna något, köket på plats och målat i alla rum! Så nu måste jag börja o kika över lite tapeter :) Ska bli kul när de är klart!..


Ikväll så ska jag till Maria och planera projektarbetet med resten av brudarna, ska bli skönt att få måndagen bortgjord!! huahua!

Ceaa / c

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards