carolain

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Caroline Strindlund - 28 januari 2010 20:51

Jag känner mig så irriterad för känner mig frustrerad över att jag har kommit på en till sak som jag inte klarar av! Vill göra en sådär fin blogg som alla andra har, men hur gör man det? Den som är mer haj än mig på detta får ju jättegärna hjälpa mig! Detta är inte min grej! Skaffade devote för att Malin sa att de var döenkelt, men förstår inte det heller!! Måste ordna detta

Av Caroline Strindlund - 28 januari 2010 18:49

Okej nu äre såhär att något intressant har kommit in i mitt liv pga en vild diskussion på skolan. Vi satt några stycken på rasten idag o prata om spöken osv osv, då plötsligt Anders nämde att han va dörädd för någon sekt som heter "Illuminati. Han sa att de va några jättesmarta människor som har kontroll över USA, och att dom sägs ligga bakom Michael Jacksons och Bob Marleys död osv, BULLSHIT sa jag och idiotförklarade han totalt.


Men nu när jag kom hem började jag att googla på Illuminati och söka på wikipedia, och de är ju sjukt jäkla äckligt. Helt sinnessjukt, deras symbol finns typ överallt och i musiktexter. De ska tydligen ligga bakom USA framgångar!

Deras symbol finns på dollarsedeln osv osv..  Äsh kolla in länkarna här nere för den här förklaringen blir ju bara sämre och sämre.


http://www.youtube.com/watch?v=sJi2HaJf1VI&feature=fvst


http://www.tv6.se/story/styrs-vaerlden-av-illuminati


http://www.youtube.com/watch?v=SW43Mig1LYE

De här klippet är nog bland de läskigaste, och spola fram till 02:26, jävligt skumt tycker jag. och de michael säger 03:46.


Ja nått skumt ärne, men ska man tro det eller inte? Mena sekten finns ju såklart, men har dom verkligen en sån stor makt?.. Creepy shit

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards