carolain

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Caroline Strindlund - 27 januari 2010 21:47

Tänkte vara jätteduktig nu och skriva färdigt rapporten som vi fått i natur och friluftsliv.. Men de går ju inte att komma igång för att de är så fruktansvärt ointressant. Helt sjukt att man ens lägger ner tid på sånt här i skolan när man kan läsa vettigare saker som man faktiskt har nytta av i framtiden.. Och hur skriver man syfte och frågeställningar som man inte har en enda åsikt om, jag har inte en enda åsikt eller fundering. De är vell fan bara att snöra på sig skorna och gå ut. Och dåligt med fakta finns det med.. Nä de får bli ett snack med uffe imorn för dehär funkar inte.. Men skiten måste göras.. Men inte idag, nu vart de i en annan del av köping som jag har sett förut. men alltid bra ändå! Och nu har jag råkat halka in på Sweeney todd igen som jag nyss sa att jag inte gillar, men de är ändå nått som får mig att titta på det! Kanske jag gillar den utan att riktigt ha fattat de själv.. ööhm.


Jajja, som vanligt onödigt snack på detta stället, ska försöka komma på nått vettigare, men jag är inte vettig som person så lite svårt att kläcka ur sig nå vettigt då.. Bryymä!


Aja har iaf funderat en jävla massa över fotbollen, har inte spelat riktigt på 2 år och de är helt sjukt sorgligt. Vill verkligen inte sluta fast att jag i stort sätt har gjort de redan, men har liksom inte kommit med "beskedet" än. Skulle vilja åka upp till solle och prov träna och se hur de går som. Vill hellst inte spela någon annanstans, iaf inte om jag ska stå i mål. Känns så himla sorgligt att liksom sätta en punkt för allt som har med fotbollen att göra för fast jag har varit skadad så har jag ju alltid varit i kontakt med fotbollen på ett eller annat sätt.. Men ja de är ju inte riktigt samma sak nu längre heller pga andra anledningar :/ Fan fan fan. vart tog mina intressen vägen? Och vart tog glädjen att göra något vägen? Helt sjukt vad livet kan förändras. Känns förjävligt! Men det är ju skit man får ta, man kan ju inte direkt gå igenom livet utan att stöta på problem. Och dom ska jag klara hur lätt som hällst, tar hand om de ja, vill man så kan man ;)


Aja, snack snack snack utan större mening! Men meningen med detta va ju att skriva av sig såatte smällar man får ta ;) Goodnight / Calin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards