carolain

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Caroline Strindlund - 18 januari 2010 22:03

Jag och anna snackade idag efter volleybollen om hur jävulskt arg och irriterad man blir när man är trött.. Sa även att jag förmodligen inte skulle vara så överdrivet glad ikväll, och precis som jag förutspådde så har jag suttit instängd på mitt rum sen jag kom hem från skolan pga ren och skär ilska.. Tröttheten ställer till de för mig.. fan va vek jag är!! Skärpning strindlund!!


Men jag har inte bara varit irriterad ikväll, nej nej! har ju även suttit och tittat på den väldigt underhållande idrottsgalan.. eller hmm, ja fram till att Martin Stenmark började sjunga då jag valde mute knappen ett tag, fast ingen som sjöng va ju bra kan man ju påstå! Men jaja, svenska folket får vell lugna sig lite, jag måste ju öva upp mig lite innan jag kan vara med på en sån stor gala som idrottsgalan!! Men oroa er inte, I WILL BE THERE! var så säkra!!


Men nu ska jag slå på ett program där jag förmodligen inte kommer att synas i framtiden, paradise hotel. Eller kanske måste ställa upp den dagen min solo karriär har dött ut och jag måste  få tillbaka lite ögon på mig, kaanske då, kaaanske!! Men kan ju ta ett tag, måste ju först operera brösten och man vet ju aldrig hur lång rehabiliterings tid det är på det, sedan är de ju allt från ni vet läppar, naglar och ja... palmer! (haha)..

äh, kanske man ska ta o "tänka på refrängen" så att man kan ta sig upp imorn och hålla i en idrottsklass med vårt HIL 07.. ja så blirne..

Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards