carolain

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Caroline Strindlund - 17 februari 2010 21:18

Fy fan vilken vurpa!

Alltså fy fan för att ha tränat så jävulskt länge för OS också gör man världens praktvurpa, nu syftar jag inte på Anja utan på hon som ramlade uppe i starten. Alltså fatta vad fruktansvärt pinsamt. Stackars tjej. Började skratta när jag såg de men nu i efterhand tycker jag så jävla synd om henne! haha, fy fan. Tänk hennes berättelser för barnbarnen om OS 2010, den blir ju inte särskilt lång.


Sen Anja, fy faaan va synd!!!

Men de är som jag skrev, antingen gåre jävligt bra eller åt helvete och detta gick inte annat än åt helvete! Ush va läskigt de va när hon bara flög ur banan nä ush hoppas de gick bra så att hon kan vara med mer sedan!

Eller så får dom ju helt enkelt ringa in mig så komma jag och ställer upp, självklart de.

Av Caroline Strindlund - 17 februari 2010 20:23

STÖRTLOPP PÅ SCHEMAT!

OS-tiden är nog den enda tiden då de finns något vettigt att se varje kväll på tv:n. Wonderful!

 

Hoppas de går lika bra för Anja som de gjorde för Ferry och Kalla.


Antingen kommer hon ju förmodligen satsa så jäkla hårt att hon antingen åker ur/göra världens tabbe eller gå till pallplats! Hoppas på de sistnämda :)


Aja, goodnight people! Nu ska jag kolla vidare på OS och kika på pirat-outfits! (y) 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards