carolain

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2012

Fina torsdag!

Av Caroline Strindlund - 11 oktober 2012 18:10

Helloo!
Jises  vilken lång dag det har varit idag.. Crazy.

Först hade vi föreläsning mellan 10-12 sedan bar det direkt ner till Clarion för att lyssna på två föreläsningar till.. Slut i hjärnan? Oh yes.. Men efter att vi hade varit där så fick jag ett SMS om att mina skor från sportamore hade kommit!! Sweeet, snacka om snabb leveranstid, jag beställde dom på tisdagkväll. Glá, köpte ett par likadana skor som jag tränar i fast svarta så att jag kan jobba i dom.

  

Fina va?? Inte lika fina som dom jag tränar i för.. Dom här är ju svart och dom jag tränar i är lila och fina! 600 kr fick jag för skorna från sporta more och dom andra som jag köpte i stan fick jag punga ut 900 kr för.. Oflyt.. Men glad är jag ändå!


När jag kom hem så var det dags för matlagning, och överaskade mig själv big time!

Kände att jag äter tacos allt för ofta så nu köpte jag en fläskfilé som jag la i marinad när jag kom hem från stan tidigare idag. Stekte den tillsamans med paprika och hällde även i lite av marnaden i stekpannan, sedan tillsatte jag grädde sedan var det klart!!! Enkelt men gott som fan!! :)

     

Klaaaaaaart!! Och till det åt jag sallad och Bea! Muuums.. Vilken jäkla LCHF måltid.. ;) I could live with that!

Nu är det duschning på G innan jag beger mig upp på Campus/Oscars där det är kärlekstema med speed dating och hej och hå! haha! Oj oj oj... Tror inte att det är någonting som jag deltar i vaa..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards