carolain

Alla inlägg under februari 2010

Av Caroline Strindlund - 7 februari 2010 20:27

Tjoolahopp. Då vare söndag igen som alltid känns lika underbar vecka efter vecka. eller hur vare som nu igen?!

Aja har inget vettigt alls att skriva  egentligen så säger hej då påen gån innan jag börjar skriva nått ointressant. (som att inte de här inlägget vart en aning onödigt och ointressant?!)

Av Caroline Strindlund - 6 februari 2010 18:09

Jobb ikväll/natt.

hoppas att alla får en jätterolig kväll :)  Kanske ses vi vem vet! Blir nämligen jobb på kramm ikväll vilket känns roligt. Även fast jag gärna hade festat med mina vänner. Men taggar för 100 dagars fest istället i mars, det känns inte dumt de heller:)


Nu ska jag äta mat och göra mig iordning lite! Ha en bra kväll som sagt:) xoxoxo!



Av Caroline Strindlund - 6 februari 2010 14:07

Spårlöst försvunnen! sorg är ett helvette, vart är du min älskling? har inte sett dig på ett halvår :(

"Jag la den på nått smart ställe men nu kommer jag inte ihåg vart jag har lagt den. hade tagit massa disco pulver den dan så jag var ju bara smart DÅ"

 

 

  

Av Caroline Strindlund - 6 februari 2010 01:08

FINNS DET NÅ BÄTTRE ÄN ATT ÅKA BIL PÅ KVÄLLEN (alla andra tider med desutom) OCH DRA PÅ RHCP PÅ HÖG VOLYM? FINA GRABBAR DE DÄR! OJA!

 

http://www.youtube.com/watch?v=pcKyuatMjsM

 

 

Av Caroline Strindlund - 5 februari 2010 15:55

Ett varmt välkomnande ger jag till fredag som har beslutat sig för att dyka upp igen :) Välkommen!

Äntligen är skoldagen slut, tok en sovmorgon imorse eftersom att jag hade ont i halsen och bröstkorgen, det var skönt. Är så less på irdottspassen så att jag vill kräkas, inte kuul. Aja när jag kom in på skolan så väntade iallafall religion och sedan naturkunskap. Döden var nära på naturkunskapen kan jag iallafall säga.. Men nu är skiten över! Blev en promme hem och nu ligger jag i sängen och degar, min favoritsyssla.  Undra vad man ska göra ikväll? Hoppas på ett sätt att det inte händer så mycket, skulle vara skönt att ta det lugnt!


Men iallafall så har jag fått en ideé igen, och hoppas verkligen inte att min kära syster kommer att läsa detta för då blir det förmodligen en skenavrättning imorgon. Men har faktiskt kommit på IGEN att jag vill färga håret. Har velat haft som Lauren i the Hills nu hur länge som hellst för tycker att hon har så sjukt fin hårfärg så skulle verkligen vilja göra en liten makeover. Funderar också på om jag kanske ska unna mig en hårförlägning eftersom att jag ändå behöver det senare till balen :)

Men nu är det slut med onödig information för idag, alla som läser här blir nog helt lyriska när dom får läsa om såna här roliga saker. Har ni riktigt tur så kanske jag kommer in med ännu ett läsvärt inlägg sen om jag inte har bättre saker att sysselsätta mig med! :)

  

Lauren Conrad

Av Caroline Strindlund - 4 februari 2010 18:25

Hejsan hoppsan.

Idag har det varit en aningens onödig dag och vaknade upp alldeles för sent imorse med som vanligt så att kanske har mig själv att skylla till varför mitt humör var lite på sniskan idag.

Men jag är inte bitter för de inte, nu är jag ju trots allt hemma efter en blåsig promme hem och en tung snöskottning. Men nu är jag äntligen nersutten i soffan, lööövely..

Känner att jag har mycket att göra nu, fick en uppgift imorse på svenskan att vi skulle välja en bok att läsa. Vist tänkte jag, de kanske jag kan klara av. Sedan sa hon att vi skulle va klar efter 2 veckor, men tjenare!! har aldrig läst ut en bok så snabt, brukar ta uppimot ett halvår om jag är snabb.. men men, bara att bita i de sura.

Nu tänkte jag börja med att skriva rapporten i natur och friluftsliv som jag egentligen skulle börja med för länge sen men har liksoom inte kommit igång riktigt eftersom att de är så JÄVLA OINTRESSANT!!!! Usssh, de är rakt så man huskes..

Sedan har jag anna och linnea en uppgift i hälsan med och då måste jag läsa en till bok (genom helvetet - tina nordlund). säkert okej, men de är min seghet jag är mest orolig över.


Ajjjja, nu ska jag tagga om till fredag som förhoppningsvis kommer gå snabt. Kvällen kommer att spenderas framför en bra film med en chokladkaka i näven och cola i glaset :) Hell yea! Sedan ska jag jobba på kramm på lördag kväll/natt, så ni får ha det så kul ni andra. Och ps STÖKA INTE NER tack ;) haha

Adjooes!! / C

Av Caroline Strindlund - 3 februari 2010 21:25

 

:) SMILE

 

Jag är glad glad glaaad ! vet inte varför :s känner mig bara oförskämmt glad !! Men ska inte klaga ;)

Av Caroline Strindlund - 2 februari 2010 23:45

Gud vad jag är less på tjejer som ska dra upp allting i näsan så fort det är nått!! LÄR ER ATT DRIVA MED ER SJÄLV FÖR FAN! siktar på en speciell målgrupp nu som jag är så fruktansvärt less på. Det är ingenting speciellt riktat mot mig, men är så arg på alla "fjortis-tjejer" som börjar grina bara man skulle råka påpeka att skosnöret har råka gått upp för dom. Varför måste folk alltid ta saker på sån stor allvar? Istället för att bara tänka på att man kanske inte ska lägga sån stor energi på vad folk säger. Näe tjejer kan vara jävligt jobbiga när de gäller detta, skitsnack, skitsnack och ja varför inte, lite mer skitsnack..

Ibland undrar jag också om inte vissa tjejer blir sura på folk bara för "att dom kan", att dom får för sig att alla som kollar på dom helt enkelt är imot dom. Och så fort någon säger någonting som ogillas så hugger man tillbaka påen gång med någon jävulsk värdelös kommentar som bara människor av deras eget slag tar åt sig av.


Nej är less på att folk inte kan tåla minsta lilla kritik (okej, för mycket kritik blir jobbigt) och liksom bara låter det vara och liksom bara skratta åt de.


Det är en annan sak när det gäller saker som man verkligen verkligen anser är rent utav elakt eller om det övergår till påhopp, även om det har uppkommit falska rykten osv.. Men det jag vill ha ut är att folk borde skratta mer istället för att lägga så mycket energi på att sura och skapa intriger och inte blossa upp saker till världskrig. Over and out

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards