carolain

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Caroline Strindlund - 10 oktober 2010 03:58

Hej och hå!

Vet inte riktigt om jag ska vara positiv eller negativ det här inlägget... Har haft en bra dag och den började på treasure island där vi hade match och den slutade 1-1 vilket är helt okey eftersom att jag inte släppte in målet ;) hahah!!

Det är så sjukt fint på treasure island.. Det är typ som en tavla när man ser hela san francisco och golden gate på hyffsat nära håll :) Jag älskar bay area!!!


Tvillingarna följde iallafall med på min match eftersom att min match började samtidigt som jag började jobba så efter den så åkte vi hem och jag plockade ordning lite här hemma och sedan bakade vi choklad bollar och efter det åkte vi och hyrde en film tills att pojken skulle komma hem ! :)


Just nu sitter dom och ser på tv och jag sitter här inne på mitt rum i en sån sjuk smärta så att jag inte vet vart jag ska hä mig någonstans... Det är ryggen som vanligt... Den är svullen som bara den och smärtan är olidlig... helt sjukt jobbigt att jobba med detta... går runt och haltar bara... :/ Hoppas att det går över. Vill itne att ryggen ska förstöra ännu en grej för mig :( Tänker inte åka hem pga ryggen......


Ajja, nu ska jag halta in till soffan till barnen och tycka synd om mig själv lite.

Ha det bra !

KRAM

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards