carolain

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Caroline Strindlund - 13 oktober 2010 08:03

 Klockan är 11 på kvällen vilket är alldeles för sent för mig att vara uppe. Detta händer inte ofta kan jag säga, igår släcktes lampan 9:30 vilket var perfekt ^^

Anledningen till att jag är uppe nu är dels för att jag måste berätta lite om min otroligt roliga dag xD hahaha!! Barnen var verkligen roliga idag.. herregud, dom är så uppspelta över halloween så att det är inte klokt. Och jag ska berätta vad pojken sa idag i bilen men först så måste jag berätta vad han sa igår vid matbordet bara för att få en koppling till det hela.. Min värdmamma frågade barnen om vad dom tyckte att jag skulle klä ut mig till på halloween och vi fick alla möjliga förslag från en pumpa till en mobiltelefon.. Sedan kom pojken helt plötsligt på en brilliant idé (enligt han).

Han sa: Mamma jag vet EXAKT vad Caroline kan vara på halloween nu..

min värdmamma: Och vad är det?

Han: Jag har såg en sexy police officer kostym i en affär som skulle vara roligt!!

Jag och min värdmamma: HAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!

Min värdmamma: Will... vet du vad sexig betyder?

Han: JA... Det är ju typ... Söt..

Så sjukt roligt och oväntat att vi inte kunde göra annat än att skratta..

Och idag i bilen fortsatt diskusionen om vad jag skulle klä ut mig till!! Och Will sa än en gång: CAROLINE, you really should be a police officer. Jag: Okey Will I'll just be a police officer.. Will: But please be the sexy one, that would be sooo funny !! Jag: HAHAHAHAHHAHHAHAHAA(Heeela vägen hem)


Det gjorde verkligen min dag, så sjukt roligt att höra barnen säga såna saker när dom själv inte egentligen har en aning om vad det är ens dom pratar om xD Mena.. Han är åtta år och hans ordföråd växer i takt med han och det är så kul.. Man får alltid höra olika funderingar varje dag !! xD

________________________________


Ikväll har jag varit och signat upp mig på ett gym här i Orinda, kommer bli så sjukt bra. Underbart gym verkligen, och det finns mkt body pump, joga och spinning klasser osv att vara med i om man är medlem :) As bra!! Sen köpte jag även tre lektioner med en personlig tränare som ska hjälpa mig att komma I form ordentligt igen.

Nu äre kvällning!! Godnatt och sov gott :) Eller, kanske ska säga ha en bra dag till er där hemma :)

KRAMKRAMKRAMKRAM

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards