carolain

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

What to do?

Av Caroline Strindlund - 19 oktober 2010 23:13

Har en sjukt jobbig dag.. Det är inte den första jobbiga dagen jag har här och det är inte hemlängtan, det är bara det att jag inte trivs bra i min värdfamilj vilket känns skit.. Min värdmamma och värdpappa är jättesnälla, men jag har det verkligen skitjobbigt med barnen vilket är hur jobbigt som hellst sen jobbar jag rätt mycket på det :/ Det är ju ändå barnen man spenderar all tid med. Just nu så vill jag bara åka härifrån, från denna familj till en annan där jag kan må bättre för grejen är den att jag absolut inte vill avsluta mitt år här borta. Men det är klart, det är inte meningen att man ska vara här och må dåligt heller. Det är eett mycket svårt val men ikväll ska jag sätta mig ner och prata med min värdmamma.. Jag är så sjukt nervös, vad säger man?? Det är svårt.. Skriver mer efter att jag har pratat med henne ikväll.. Wish me luck... / C

 
 
Malin

Malin

19 oktober 2010 23:45

Jag hoppas det går bra! Håller tummarna!!

http://Newyorkcity.devote.se

 
Ingen bild

Patrik

20 oktober 2010 00:05

Control 'em with an iron fist, be cool but harsch. Anyway, goodluck tonight:) Best wishes from Uppsala.

Caroline Strindlund

20 oktober 2010 00:46

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards