carolain

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

GO GIANTS

Av Caroline Strindlund - 29 oktober 2010 05:59

Ja jag är lycklig jag är lyyyyyyyyyyyyycklig ja jag är lycklig !!

Jag har det så himla bra. just nu så känns allting som vanligt, inga sura miner och ingen känsla av att jag vill göra en förendring med det jag gör. Allting är bara som vanligt, vilket betyder att allting är så jävla bra!!! Det känns som att dom där 2 jobbiga veckorna jag hade är helt över, njut.


Nu är det endast 6 dagar kvar tills att vi flyger från san francisco airport till Maui/Hawaii!! Kan inte fatta att det är sant, men det är det. Jag och mina nyfunna underbara vänner ska resa t illsamans till hawaii. jag har inte riktigt insett än vad jag ska iväg och göra. helt galet... Jag lever verkligen!!!


Ialllafall så har det varit gamenight hemma hos oss ikväll, baseball,  Giants - texas! Dom ska spela bäst av 7 matcher och än så länge så ser det jävligt bra ut för SF Giants som vann både igår och idag :D woooho! GO GIANTS!!

När gästerna kom hit så åkte jag hemifrån och mot gymet, skönt att lämna huset då man slutat. Stod på cross trainern i en timme medans jag kollade på matchen, as skön stämning var det, alla hade matchen på när dom tränade på alla maskiner och alla skrek och aploderade när Giants ägde!! Ooo det är så amerikanskt så amerikanskt och de gillar vi!!

Och imorgon är det en stor dag för barnen, dom ska ha sina halloweenkostymer på skolan, GISSA om dom är uppspelta. Min värdmamma gömde mina värdbarns kostymer i min garderob i 3 veckor och barnen har sökt dom som nå tok! hahah, idag tog jag fram dom och då blev det minsann jubel.

Ska nog åka in till skolan en sväng imorn och se på deras Halloween parade!!

På kvällen äre halloweenfest i berkeley :)


Goooodnaaaat underbara värld, jag älskar dig

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards