carolain

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 8 mars 2010 18:36

Ibland så blir jag så förvånad över mig själv när man har varit på dåligt humör/deppig i flera dagar också sedan helt plötsligt så kan det räcka med att någon säger något roligt eller uppmuntrande så kan jag bli hur glad som hellst och alla problem bara försvinner. Det är konstigt hur man fungerad, oftast så brukar ju iofs humöret slå om ganska snabbt tillbaka igen till att vara less och depp.


Typ den här dan, jag har varit svin less över att inte ha hittat någon praktik plats osv har känt mig så jävulskt arg och irriterad, ja hoppet har i stort sett varit ute. Sen får jag ett as bra samtal om att jag ska åka på en au pair intervju imornkväll i sundsvall och blir as glad på en gång, nu skiter jag vell  fullständigt i praktiken ! So what!


Nä hoppas att de går bra så att de blir ett USA år som jag vill =) Och malin har ju också sökt så kommer bli kung om vi kan åka tillsammans :)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards