carolain

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 31 mars 2010 23:05

Hola.

Varför kan jag inte gå och lägga mig när jag VET att jag kommer att vara helt död imorn igen och sitta på lektionerna som ett jävla frågetecken? Blir så less på mig själv. Och varför väljer jag att skriva ett meningslöst blogg inlägg när jag istället kan gå och borsta tänderna och gå och lägga mig?  Nä jag förstår verkligen inte hur jag funkar som.

Som igår när jag skulle till skolan och va AS sen, då vänder jag om när jag är påväg ut och klockan är 25 över (börjar halv) bara för att jag fick för mig att jag måste ha ipoden, sen ställer jag mig och trasslar ut hörlurarna, sen går jag och klockan hinner bli halv.. Nä de där med att passa tider is not my thaaang.


Nu äre sooov dags för mig, stor dag imorgon med mycket äventyr och fart och fläkt(hoppas jag). Skulle tro att de bara blir en dödag på skolan sen hem och sova. Men ska iallafall träna :) Har lovat mig själv att komma igång och de gör man inte genom att sitta i soffan som jag har gjort ikväll. Skärpning Carro!!

Godnatt folket, världen, bloggeeeeeen!

Av Caroline Strindlund - 31 mars 2010 18:52

  

VILL ha denna! Vem som hellst är välkommen att köpa den åt mig! :)

Av Caroline Strindlund - 31 mars 2010 16:15

Äntligen hemma från en oerhört jobbig onsdag. Är så glad att skoldagen är över, näringslära är nog det värsta som finns (Kanske beror på att lektionen är 2 h och 40 min lång). Borde vara förbjudet med så långa lektioner, hjärnan hänger ju bara med max 1 h åt gången.


Men nu är jag äntligen hemma :)) Och mamma kom hem kort efter mig och jag blev sååå glad. Förra veckan så fick jag för mig att gå ner på stan och ta ett till hål i örat för att jag ändå har ett presentkort på guld carlsén, men det var spårlöst borta. Hatar att flytta, allt försvinner.


Iallafall, nu när mamma kom hem så kom hon in med 6 presentkort och då hade hoon hittat massa presentkort som jag inte har använt upp än :) Wonderfuuul!

Så nu blir det håltagning så småningom och en massa shopping på anybody! Hatar att lägga pengar på smink känns så himla onödigt men nu behöver jag ju för en gångs skull inte betala för det själv :) Det är så typiskt mig att göra en sån sak.. SEX PRESENTKORT??? De är ju fan stensjukt.


Men men, nu ska jag sätta mig och somna framför tv:n :)) och justja, läsa svenska :// Studenten är sjuukt efterlängtad!!! Föresten så ska jag förmodligen träna fotboll ikväll med :) Underbart!!!

Ajooos / Caroline  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards