carolain

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 24 mars 2010 22:37

Har gått och grubblat hela dagen på den föregående natten.. Alltså vart kommer vissa drömmar ifrån egentligen?! Ibland drömmar man ju om sånt som man aldrig ens har tänkt på minsta lilla förut också bara tjoff så poffar det upp massa sjuka händelser i drömmarna.. Man blir helt matt i hjärnan.


Som natten till idag så hade jag ungefär 4 olika drömmar och INGEN var vettig för fem öre.

Först och främst så handlade det om att jag var med i top model och det utspelades här någonstans i stan fast det var samma deltagare som i america's next top model. Sen så skulle vi fotas i typ pinupp kläder typ och jag fick de fulaste kläderna såklart.

Och efter det på kvällen så hamnade jag på en middag med hela klassen också så ringde det en telefon också var det min, fast jag kunde inte med den för fem öre eftersom att vi hade fått en special designad telefon från top model, en svart avlång. Också sa Maria tror jag att de va ba; Ofta du inte kan med din egen telefon? också svarade jag jäätte bitchigt tillbaks ; Men jag vann den idag i top model så jag har inte lärt mig den än..


Sedan så svishade det helt plötsligt över till en annan dröm där de tydligen var bal på gång och jag skulle gå dit och det var i kramfors någonstans men jag visste inte vart. Så jag gick runt och sökte vart det skulle vara någonstans och sen när jag äntligen kom fram så satt klänningen helt skevt, håret bara hängde rakt ner och va as fult sen så var jag också osminkad. Jag minns att jag grinade då jag såg alla andra. Men sen så träffade jag min tappre vän Linnéa som inte heller var sminkad, också sa jag åt henne med gråten i halsen att jag måste hem och fixa mig och att det bara är bal en gång i livet bla bla bla. Sen svarar hon bara, Äsh carro de spelar vell ingen roll. Det är ju inge speciellt iallafall.. (Mardrömm)


Sen drömde jag att några nära släktingar dog och fy fan vilken jävla skit drömm...

 

Sen drömde jag att Therese och mattias skulle gifta sig men att jag inte fick vara med eftersom att jag inte fick för mamma för att de skulle komma fint folk.. (hahahhah) Fy satan vilket stort bröllop syrran.

Jag crashade även det eftersom att jag sprang in på bröllops middan och skällde på mamma inför alla.. Woops.

 

SEN drömde jag att jag gick runt på nått ställe med mycket folk på i min ålder också gick jag runt och bar på en unge i ettårsåldern också när jag kollade på henne så var det JAG själv när jag va liten.. Helt sinnes. Men i drömmen verkade jag inte bry mig överhuvudtaget. Gick runt o sa till folk att "dehär är jag när jag va liten"..

 

Oj vilket långt inlägg de blev men var bara tvungen att skriva av mig litegrann för jag har en förmåga att alltid komma ihåg vad jag har drömt sen kan jag inte sluta tänka på de. Typ ibland när jag drömmer att pappa är hemma och allt är bra och sen vaknar man och får ta verkligheten som en käftsmäll.. Hatar dom drömmarna. Som inatt när jag drömde att några släktingar dog, det känns så jävulskt verkligt. Nä ush, vill inte prata mer sånt för då drömmer jag vell de inatt igen.


Aja sweet dreams. Får se vad jag drömmer härnäst.

Puues /C

Av Caroline Strindlund - 24 mars 2010 12:53

Är hemma idag. Var inte sådär överdrivet pigg igår, sen hade jag as ont i huvet imorse så beslutade mig för att vara hemma från dagis. Lite tråkigt dock :/


Aja, Dagens schema består av att jag nu först ska in till expert och köpa nya hörlurar till ipoden sen om det finns en såndär grej som man kan ha den i när man tränar. Måste köpa örhängen också tror jag.. Sen ska jag in och träna lite igen, blir nog mest styrka eftersom att jag har en aning ont i halsen..

De var det.. nu ska jag ta och göra mig klar för att prommenera ner på stan.


För första gången på länge känns de faktiskt roligt att träna, nu ska jag fan komma i form igen :))


adjos amigos

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards