carolain

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 22 mars 2010 22:28


Vet inte riktigt vad jag orkar skriva eller OM jag orkar skriva. Men kan ju säga att dagen började att jag vaknade alldeles för sent (otippat).. Sen kom jag på dagis och där var de cool lugnt så då vart jag ännu tröttare... Gick hem, lagade lunch, misslyckades med varmkorv och bröd.. Började skratta lite lätt av frustration, satt mig i soffan och andades ut.. Gick tillbaka till dagis, ritade. Gick hem, ringde Linnéa. Åkte på sylos och åt med faffan.. For hem igen.. Sov i 3 timmar, vaknade, såg på halv åtta hos mig sen Maria Montazami. Nu sitter jag och slumrar lite och drömmer mig bort.. Önskar att någon människa kan uppfinna någon slags maskin som kan spola tillbaka tiden men det känns en aning hopplöst.. Har även kommit på att femman har myycke längre reklam pauser än trean. De sög ju..


Näää nu får de vara nog med deetta, good niiight!!

          


 

 

No one else, no one else
Can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards