carolain

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 27 mars 2010 21:34

Känner lite att jag har syndat. Som alla vet så är det ju earth hour nu, och vem har lampan tänt? Jo justja, jag och mamma! höömm.. Nu kommer alla pingviner och isbjörnar att drunkna pga mig.. DOH! aja, får vell göra annat för miljön, ska snart GÅ in och jobba tex. De är ju bra! Fast iofs så kan ju inte 4 lampor vara hela världen. De är ju snart natten och då kan jag lova att då blirne mörkt minsann ;)


Aja som sagt så  ska jag snart gå in och jobba, ikväll äre 22:30 - 03:00 som gäller. Känner mig inte sådär jättetaggad men de ska vell la gå. Vad gör man inte för pengar? Sen så äre 28+ ikväll så de blir ju lite lättsammare än gårdagen.


För övrigt så kom Linnéa och plingade på idag, och vad hade hon i handen om inte min vackra student mössa :)) Ooo pirr i magen, snart händer det. Som jag har längtat och väntat :) Efter regnet kommer solsken som min vän roland säger.


Aja nu ska jag kirra håret och sätta på mig ett ansikte sen ska jag bege mig ut på kramfors farliga gator.. Oooh yes i will..

Kul det kommer att bli att gå hem inatt då jag nyss såg nästan hela paranormal activity. Creepy shit! Dum ideé av mig! Men ska ta på mig cool masken och dölja min rädsla!


Later / C

Av Caroline Strindlund - 27 mars 2010 15:08


  

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=kpG2O14oNn9zAU8L4gLS9iYh#bikiniGallery" title="Är du Nellys nästa bikinidesigner?">Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Min speciaaaal designade bikini ;) Gå in och rösta så att jag vinner vettja :))

Pusss

Av Caroline Strindlund - 27 mars 2010 00:26

  

  

  


Har alldeles för mkt energi inatt. Men jag gillart, skulle va kul bara om någon kompis var kontaktbar förutom Anna Vågberg som faktiskt har skrivit 2 sms till mig, alltid  lika roande :) Kraaamiz


Nä jag är fan as trött så nu ska dampet sova också ska jag vakna upp som en väldigt lugn och kontrollerad person imorn bitti. Eller ska jag slå på paranormal activity?! är bra sugen.. men tror inte att min trötta hjärna kan ta in den + att man nog ska se den när rummet inte är kålsvart. Aja, nu ska jag kolla under sängen och sen sova :)) Godnatt kramfors, sverige, världen.

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards