carolain

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Caroline Strindlund - 19 mars 2010 23:02

Är ute efter en bra film. Eller inte en utan flera! Har fan ingenting alls att se.

Har Benjamin Button på datorn som jag har varit påväg att se ett antal gånger men fick höra av syrran att den va dryg att se, och de har jag hört av flera andra med. Så jag vet inte om det är en film som jag orkar se riktigt..


Men nu verkar jag inte hitta nått vettigt alls så det blir nog förmodligen den. Men tyvär så är jag nog en av de få tjejerna på denna jord som tycker att Brad Pitt är överskattad. De finns ju skådespelare som är så sjukt mkt snyggare som tex Jude Law, Gerard Butler (endast i ps i love you) och många flera.. Typ killen i never back down vad han nu hette.. Aja, nu kom jag in lite på fel spår.. De här med blogg är egentligen inte min grej för så fort jag börjar skriva om något så handlar de bara om skitsaker.. Men de skiter jag i.. (Heehee)


Neej men vafan är jag DUM i huvet, jag ska ju se filmernas filmer, Smala sussie. Hur kunde jag missa den tanken som? Aja nu är problemet löst, så mitt filmtips är slim susie till dom som inte har sett den än (vem de nu kan vara?!)

- Först den fräna grejen, SEN bryr vi oss!

 

  

Av Caroline Strindlund - 19 mars 2010 18:37

Äntligen fredag, den sitter fint!

Sitter och tar mig en mkt djup funderare nu om jag ska ta en promme ner till ådalshallen och träna ett pass. Men de är väldigt svårt att bli riktigt sugen på de med en smäll full mage.. Uhhe, de vart  tacos idag så ja..de kanske förklarar den biten!


Men nu ska jag plocka tvätt och se hur kvällen slutar som!


Have a nice weekend!

JA.. jag använde mig av våld för att få med henne på kort!  

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards