carolain

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 1 mars 2011 18:33

Jag ska åka på taekwondo snart så ska bara slänga in ett snabt inlägg!!

Tack så jättemycket för alla gratulationer :) Det värmer verkligen!! Hade även 3 brev i brevlådan idag, 1 från mamma, 1 ifrån Ulla och Håkan och ett ifrån Göta! Så himla kul att få födelsedagskort fastän man inte är hemma :)


Vill tacka alla i fina släkten där hemma för alla presenter, alla extrabidrag är underbart just nu!! Har några resor kvar att göra innan jag åker hem till Sverige igen :) 1 månad kvar till Miami om 2 dagar!!! Iihi!!!


Tack än en gång för alla gratulationer! Jag saknar er där hemma sjukt mycket och om jag ska vara helt ärlig så önskar jag att jag var hemma i kramfors idag.. Men men, snart är jag hemma!! :) Just nu känns det skönt! Imorgon känns det nog förjävligt!


Nu ska jag åka och sparkas lite!

Puss och kram på er alla!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards