carolain

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 8 mars 2011 07:47

Började den här dagen genom att vara ganska pepp... Nu är jag inte det längre efter ikväll.. Det är bara det att jag känner att det blir sån brist på fritid ibland.. Önskar att jag var ledig helgen som kommer, men nu när jag fick veta mitt schema vill jag bara vara hemma ifrån Tahoe denna helg också och bara vara hemma och hänga med vännerna.. Ska vara ensam hemma med barnen ifrån onsdag-fredag sedan när jag plockar upp dom på skolan på fredag så ska jag köra med dom raka vägen upp till Tahoe.. Jag ställer gärna gärna upp men just nu känner jag att jag har kommit till en gräns där jag bara behöver min fritid mer än allt annat, det är helgerna man får energi ifrån ju, och kvällarna.. Och denna vecka kommer jag ha tråkigt alla kvällar + helgen.. Eller helgen kommer förmodligen bli jättemys och jag älskar tahoe men eftersom att det blir så himla mycket jobb så känner jag bara att det bara blir jobbigt :/ Det tar på krafterna att vara själv med barnen i flera dagar.. Men men det kommer fler! Men har dock mindre än 20 helger kvar här så det gäller att prioritera!!


Det är en jäkla tur att jag tycker om Tahoe och familjen så mycket som jag gör annars hade det jämarns varit mycket jobbigare.

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards