carolain

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 10 mars 2011 19:38

jag har en skitdag idag.. Vet verkligen inte varför , men känner mig bara så nere.. Tung i kroppen och ont i huvudet. Känns som att jag håller på att bli sjuk..


Om jag ska vara ärlig så börjar jag känna att det ska bli sjukt skönt att komma hem till sverige om 4 månader. saknar alla där hemma, börjar känna mig klar här.. men ändå inte.. Vill inte åka hem/vill åka hem. Känner verkligen att jag är klar med au pair livet, men är fortfarande sjukt kär i USA och the bay area..


Det är andra saker som gör att det känns jobbigt nu.. Det spelar ingen roll vart i världen man är så kommer alltid verkligheten ikapp en på nått vis..


Men men.. Det är bara såna här skitdagar man har ibland! Nu är det helg imorgon och då kommer jag nog bli så glad så :)


Puss och kram!'

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards