carolain

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 7 mars 2011 18:32

Klockan är nu....9:30 på morgonen och jag har nyss städat klart här hemma. Fick börja mitt break tidigare idag eftersom att jag ska hämta upp barnen tidigt idag. Redan 12:20.. Förstår itne hur i hela friden barnen kan ha så sjukt mycket korta dagar och så mycket ledighet.. Dom tänker inte på den trötta stackars au pairen. haha. Nämen idag ska det bli roligt för jag ska ta flickorna på color me mine(igen) så att dom får måla något fint :)


Helgen var jätteskön! I fredags åkte jag hem till elin och sedan kom carro 2 dit också så vi badade hottub och surrade en massa. Jag och Elin började youtubea massa gamla barnprogram.. fan vad roooligt :) Hittade massor med smått och gott.. När man kollar på klipp från bollibompa så ser man vad SJUKT mycket allting har förändrats på 20 år.. Allt ser så gammalt ut då man tittar tillbaka :) Är glad att jag inte är född på 2000 talet..


I lördags så åkte jag och Tove till gymet också körde vi ett bodypump pass, tog det jävligt lugnt för har sån SJUK träningsverk sen förra veckan!!! Efter det åkte vi till Elin för att ligga ute i solen ett tag men den försvann hastigt :/ Det var fortfarande gött att vara ute dock.

Sedan ringde Josefine och sa att det var barbeque i Moraga så vi åkte dit och det var asroligt! Det var jag, Josefine, Elin och Tove och 4 amerikanska killar. Det var as roligt!

  Jag och Josefjun med burgarna i högsta hugg!


Vi tog sedan en taxi till Berkeley och där var det dött som bara FAAAAN!!!! Skulle gå in på en fest men vi kom dit så jävla sent så vi kunde inte komma in pga att det var fullt med folk där inne och polisen stod utanför.. Så vi drog oss hemmåt igen.. OCH jävlar vad negativ jag var.. Det regnade, jag var blöt, jag var kall, jag hade cp ont i ryggen + att festplanerna gick åt HELVETE. 

Vi åkte iallafall tillbaka till Moraga igen och jag tog en taxi hem bara för att det är så oslagbart att vakna upp hemma hos sig själv.


Igår, söndag gjorde jag ingenting alls.. Tog ett bad och såg på sommaren med göran samtidigt :) somnade som vanligt.. måste sluta att bada för jag somnar JÄMT!!!

Jossan kom iaf över sen och vi käkade middag ihop sen efter det åkte jag hem, såg på bigbrother och sov! Somnade på 2 röda tror jag för var så jävla trött..


Nu ska jag sova igen innan jag ska hämta barnen.. Mår så jävla illa så ska försöka sova bort det!

Puss och kram

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards