carolain

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 2 mars 2011 07:08

Sitter inne på mitt rum vid mitt skrivbord och bara ler! Ler för att jag har dom bästa vännerna i hela världen, både i sverige och här i USA!


Jag fyller som ni kanske har märkt 20 år idag, för mig så är det en stor dag eftersom att det faktiskt betyder att jag inte längre är tonåring och jag på nåttt vänsters måste börja ta ansvar över saker och ting.. Vuxensaker.. Det där lät väldigt tråkigt men känner ändå att när man fyller 20 år så MÅSTE det firas!! Men har varit lite depp idag eftersom att dagen har varit som precis vilken dag som hellst och att jag inte hade fått någon barntårta(vilket är tecknet på att CAROLINE STRINDLUND fyller år)...


Alla mina vänner jobbade så dom kunde inte fira med mig... Var inte sådär över på dom heller att vi skulle göra någonting mest bara för att jag kände mig så depp över att min speciella dag inte kändes så speciell!

Den enda som var off ifrån jobbet var Elin så vi beslöt oss för att åka och käka middag i Lafayette på ett underbart ställe som heter pizza antica..

Jag tog min bil till Elin för att hämta upp henne eftersom att hon itne hade någon bil och när jag kom dit så ringde jag för att säga "Hallå hallå nu är jag här" och då svarar hon "alltså FÖRLÅT men jag är as stressad och är inte riktigt klar ännu men kom in så åker vi snart".. jag traskar in genom grinden och in i huset och fram hoppar ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER SOM LJÖG OM ATT DOM SKULLE JOBBA IKVÄLLL!!! Dom hade blåst upp massa blåa balonger och tjoade och tjimade!

Fy fan vilka underbara människor!!!! Sedan hade dom lagat tacos!!! Och till efterrätt... gissa vad det var??? .... GISSA??? JO.... BARNTÅRTA med gummybears på och m&m:s på sen massa ljus!!!!!!!!!!

Vi åt tårtan nere i elins poolhus...

Detta känns fortfarande helt sjukt.. var inte beredd att faktiskt fira någonting.. bara äta en pizza och sen åka hem! mohaha. snacka om att ha fått vänner för livet :)

 

Fiiiin tårta!! :) Den matchar min personlighet hemskt bra!!


Detta blev en bra födelsedag till slut :) Kan inte förstå att det är mars.. Gud tiden går bara så sjukt snabt.. Snart är det vell sommar igen!! skönt/oskönt.


Nu måste jag sova och avsluta min dubbelt så långa födelsedag.. Min födelsedag pågår ju fortfarande här medans den är över för ganska längesen hemma!


Men godnatt och tack än en gång för alla gratulationer!

Har än en gång insett att jag har dom bästa människorna som finns i mitt liv :)



 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards