carolain

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 4 mars 2011 07:06

Fy fan på ren svenska vad snabt den här veckan har gått!!! skönt. imorgon är det änltigen fredag och på lördag väntas collegefest igen i berkeley. woowoo! awesome.

Hade föresten bälttest på taekwondon imorse och klarade det. så nu har jag oranget bälte! skönt. kommer att ha grönt bälte innan jag åker hem..

Det var meningen att jag bara skulle bryta en bräda med en spark, men då såg jag att min tränare tar fram en bräda till när jag var klar med det så tänkte vafan är det frågan om.. Då säger han, "du får välja, vill du bryta den med näven eller armbågen?".. jag: men... det är vell inte meningen att jag ska göra deet i det här testet? han: Nej.. Men du måste göra det bara för att du KAN!

hahah! valde iaf armbågen och det gick bra...

Är DÖD i kroppen nu eftersom att jag har kört TKD 3 dagar i rad för att kunna göra testet och både igårkväll och imorse var mördarpass! Men det är skönt.Känner muskler som jag förut inte viste att jag hade! Träningsverk är det bästa..


Nu ska jag fortsätta se californication sen ska jag sussa!

Puss och kram !

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards