carolain

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Caroline Strindlund - 24 mars 2011 06:15

Är så sjuuuukt less på katy perry.. Henns röst har etsat sig fast i min hjärna och nu vill den inte riktigt försvinna. Alla låtar hon gör blir sönderspelad! Men gillar hennes och Kanye West song skarpt, as skön!!! Hoppas att detta är en låt som inte blir sönderspelad... -.-

Av Caroline Strindlund - 24 mars 2011 05:52

Vet att jag inte har bloggat på några dagar.. Fy på mig.. Eller iofs så är det vell några dagar herregud? Jajja, kände iallafall att jag ville visa ett livstecken och berätta om vad som har hänt sedan jag skrev förut(kommer inte ens ihåg när det var)..


I fredags så var vi ute på fest, vi gick ut i walnut creek. Det var hyffsat roligt men efterfesten var aaawesome!! hohoho! Sjukt roliga människor åhåjaja!!  Det var bara jag och jossan som drog oss dit utav vårt "gäng", men det var som sagt sjukt roligt iallafall.. Trots att dom andra var saknade.

  rrrrraur.. Såna här poser strikade jag i walnut creek! mohaha! vacker tjej


Dagen efter åkte jag och jossan hem till henne sedan skjutsade hon hem mig för att det var meningen att jag skulle jobba MEN när jag kommer hem så står min värdpappa i köket också säger han "om du vill så är det ok om du flyr fältet för en av tjejerna har magsjuka och den andra har löss".. hahah klart som fan att jag stack, är mer rädd för löss än för magsjuka.. Massa äckel som kryper runt i håret.. Huga..


Beslöt mig då för att åka med Elin till sunvalley mall och shoppa lite men det blev inte så mycket shopping för oss eftersom att vi beslöt oss för att impuls slinga håret + klippa. Sagt och gjort så satt vi där och jag blev hyffsat nöjd(är inte nöjd alls nu i efterhand), elins hår syntes det inte skillnad på så hon fick göra om det dagen efter stackarn men till en billig slant! ;)


På kvällen så hängde jag med Jossan hem till en au pair som heter Dennis för "hej då kväll", han åker nämligen hem denna vecka. Det var mysigt där, vi satt bara och pratade och hade det trevlarns. Efter det mitt i natten åker jag och jossan till safeway och handlar onyttigheter sen hem till hennes säng och ser på Ps. I love you.... Gaaaaah sån bra film, en sån kille vill jag ha EXAKT SÅN(syftar mest på manligheten och den irländska dialekten, moahah), är det för mycket begärt??? Ska man måste åka och vara ett år i Irland nu också?? Åherreje..


Ajja.. Minns inte vad jag gjorde i söndags..

Har iallfall jobbat sjukt flitigt sedan i måndags för att få ALLT undanstökat ifrån förra helgen(Min värdmammas syster + familj var här så huset var lite uppånervänt).. Är nu klar med ALL tvätt, organisering av flickornas och pojkens garderober + allt annat småkravs. Var mer eller mindre tvungen till detta eftersom att familjen imorgon(torsdag) åker till Tahoe och jag följer inte så jag får hela helgen + hela fredan ledigt. Awesuum! Bara skönt att få allting undanstökat innan man tar helg för när städarna kommer hit blir det alltid tvätthögar... Tänkte ändå vara snäll eftersom att dom ger mig ledigt :)




På tal om ingenting så sitter jag här på golvet och skriver detta inlägg, fick för mig att sitta på golvet då jag såg Bigbrother och blev kvar. Älskar att sitta på golvet, bekväääämt!!


Nu ska jag lägga mig och sova i min lite mer bekväma säng... Gaaah... Den är så underbar.. Undra hur mycket det kostar att frakta hem den?? hmm... dom skulle ju nog inte märka om jag snodde den??

Time to hit the pollow! Gnattt

   

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards