carolain

Alla inlägg under januari 2010

Av Caroline Strindlund - 13 januari 2010 20:03

   Sitter och håller på med rapporten, Doping är ämnet! Visst att det är intressant och de men jag hatar att skriva i rapportform. + att allt jag skriver ner blir helt flängt.. Ååå, men nu måste jag bli klar. Det ska vara inlämnat imorgon så om jag har tur så hinner jag färdigt i tid, bara att hoppas.. 

Sitter mest på destination.se och kollar på resor och sånt, så har inte världens bästa koncentration heller, vill åka nu nu nu nuuuueee SAJA!!!!

Hoppas att det blir fler såna här resor utan fast hellst sjukdomar då, sunny beach var minst sagt toppen :)

Av Caroline Strindlund - 13 januari 2010 16:26

Nu tänkte jag göra ett försök till att börja blogga IGEN! Behöver något ställe att skriva av mig på kände jag så jag ger detta ett nytt försök och förhoppningsvis så lyckas jag den här gången.

 

Hmm, hur ska jag börja som? kanske jag ska berätta om min otroligt händelserika dag.. (ironin flödar)

Dagen började ju i stort sett som vanligt med att jag försov mig as usual. så fick springa till bussen i djupsnön så kom till skolan med dyng sura strumpor. k-k-kaallt!! Sedan direkt till ett "konditions-pass" på fotbollen där jag i stort sätt dog..

Jaa vad har hänt mer?

Gjorde bland annat ett matteprov som kanske kan diskuteras, men tror nog att jag låter allt om de provet vara osagt.. Slutade tidigt sen iaf så ska inte klaga.

 

Nu blire deeeg i soffan. SKÖNT! de värsta är att jag kommit på att jag faktiskt TYCKER OM att ha tråkigt.. Jag är inte som alla andra där inte!

Mnu får det vara slutskrivet! Tjao tjao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards