carolain

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Caroline Strindlund - 1 augusti 2010 09:58

Underbar dag på Six flags :)

Snacka om heldag, först så körde vi fel och sedan när vi väl kom fram så var det as långa köer överallt typ. Men det gjorde inte så mkt för jag har haft en sån himla rolig dag idag :)

Six flags är som ett nöjesfält som jag skrev förut, som Liseberg fast större sa Maria och Anna imorse, och ja nu såg jag ju idag att dom hade rätt i det :) Bergochdal banorna var as roliga!!! Ja allting var as kul, förutom köerna som sagt. Vi som for var jag Maria, Anna, Marcus och Andy. Mkt rolig dag som sagt. Vi stannade tills dom stängde ikväll, alltså 9 pm. Sedan när vi åkte hem så for vi till Berkeley och satte oss på ett fik där och surrade, men vi satt inte där så länge för att vi var så trötta så att vi begav oss hemmåt.

  DOLPHIIINS!!! :)  

Nu sitter jag här och smuttar på en cola och äter russin. Och imorgon så är det dagen D, SAN FRANCISCO!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIH, det ska bli underbart!!!

Ska ladda upp börsen med pengar sedan blir shoppppaaaaaAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi hörs ja häj!

:)

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards