carolain

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Ny vecka nya tag

Av Caroline Strindlund - 30 augusti 2010 06:34

SHIT! Vart tog helgen vägen? Det går för snabbt...

Har haft världens underbaraste helg :) Ååå jag är så himla glad över att jag är här, älskar verkligen bay area.. Just nu så finns det inget annat ställe jag hellre vill vara på!! :)

I fredags så var det meningen att vi skulle ha en kräftskiva hemma hos anna! Men jag jobbade så länge så det kändes som så segt, hade inte hunnit fixa mat heller att äta... Så ja.. Inte kul. Men men bara att göra det bästa utav situationen, kvällen var inte förstörd för det, när klockan blev runt 11 pm så åkte jag, Anna och Maria på fratparty i Berkeley :) Hade en AS rolig kväll. Berkeley är verkligen underbart nu med alla människor överallt. Träffade jättemkt nytt folk i fredags och i Lördags så följde även marcus med oss.

Nu var det nya bravader, vi följde med dom som bor i huset till laser tag i walnut creek (typ laserhallen).. Gissa om det var roligt?? Killarna hade hyrt en yellow schoolbus, sedan så åkte vi en fullsmockad buss mot walnut creek, tror att vi var 5 tjejer, haha. Buss chauffören hade väldigt svårt att hitta vägen så det tog typ över en timme att komma dit.. Och det var inte en positiv grej med en buss full med pissnödiga amerikaner!! Hahaha.. Blev en väldans stämning, men till slut kom vi fram och roligt hade vi, dock så var jag så fruktansvärt dålig men det har inte med saken att göra.....


Idag så har jag, Anna och Maria varit och bara gått runt inne i Berkeley. Dom har som marknader där, jätteroligt att gå runt och kika på allting. Vi åt även crepes vilket var FRUKTANSVÄRT gott!!!! Yummy!!! Sedan så gick vi runt ett tag till och åkte lite bil.. osv osv osv... Vi har varit så sjukt trötta idag så vi har mest bara tagit det väldigt lugnt. Sedan kollade vi även på Marias fiiiiiiina lilla hus med den UNDERBARA utsikten :) Hon har det så fint. Roligt för henne :)


Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jag bör nog sova, börjar att jobba kl 7 imorgon. Wiiiiiiiho.... :/ Men är ledig på fredag så jag ska inte klaga :)


Ha det bra allihopa! Pusse pöös!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Strindlund - 14 januari 2016 03:54

03:38. jag är vaken. Tanken har slagit mig att jag måste börja skriva av mig igen. Men det slutar bara med att jag blir arg på datorn som jag knappt kan andas på längre innan den bestämmer sig för att checka ut. Varför är jag vaken? Svar: jag är ...

Av Caroline Strindlund - 8 september 2014 10:18


Gissa vad??? Det är fortfarande varmt och skönt här borta och var inte orolig, ja jag var i San Francisco under den stora jordbävningen men sov mig halvt igenom den OCH jag behöver inte oroa mig för något vulkanutbrott eftersom att jag befinner mig p...

Av Caroline Strindlund - 6 september 2014 03:03


Aloha peeps :) Ligger i sängen på hostellet med Jack Johnson i lurarna och bara ler, känner att jag har så mycket inspiration i kroppen! Tack säger jag till mig själv som satte mig på planet och flög hit till självaste Hawaii. Var tvungen att köpa m...

Av Caroline Strindlund - 28 juli 2014 23:55


Oj vad längesen jag skrev här!! Hoppas ni inte smält bort av värmen under tiden jag varit borta :) Under hela den senaste månaden har jag haft sån sjuk beslutsångest över vilka val jag vill göra. Jag är en person som tycker om att göra nya saker h...

Av Caroline Strindlund - 30 maj 2014 22:43


Jag vet att det inte blir mycket bloggande nu för tiden, sorry!! Men som jag skrev i förra inlägget så är jag totalt slut efter ett par stressiga veckor, hoppas ni förstår! De senaste dagarna har jag haft svårt för att vara positiv, allting känns bar...

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards