carolain

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Caroline Strindlund - 10 januari 2011 06:20

Kom nyss äntligen hem ifrån Tahoe.. Så fruktansvärt skönt att äntligen vara hemma på grund av att det var asjobbigt att köra hem... Jag var as trött jag trafiken var ett rent jävla helvete.. Tog nästan 4 timmar att komma hem..


Ajja, jag är glad, jag är hemma.

Åkte skidor hela morgonen med min värdpappa och hans pappa, det var askul. Min värdpappa och värdmamma är inte såna som vill finåka utan dom vill åka där det är som värst att åka.. haha, fan va kul... Åkte iväg till världens brant idag med min värdpappa där det var massa klippor och grejer, så jävla roligt. Vi gick in 11:30 efter att ha åkt konstant i tre timmar, då gav jag upp... Var så vidrigt trött i kroppen eftersom att jag inte har varit så snäll mot kroppen senaste veckan.. Taekwondon har itne varit snäll mot mina muskler  heller så hade bajsträningsverk innan vi åkte, så jag satte mig ner och drack varm choklad och väntade på att dom skulle åka klart.. Vi ska ju upp nästa helg med :)

Vi åkte sedan hem från backen vid 1:30 och packade det sista.. Hjälpte min värdmamma att stöka undan lite för jag tyckte synd om henne som hade så mkt att göra.. Sedan packade jag min bil och stack ungefär en halvtimme innan dom.

Trafiken var insane.. Eller, egentligen så kunde det ha varit mkt värre men jag var så sjukt trött så att det kändes som en evighet att åka hem.


Min värdmamma ringde när jag nästan var hemma för att fråga vart jag var.. Sedan ringde hon mig en gång till och då sa hon att hon hade spytt ända sedan första gången vi pratade.. Å nej... Inte igen.. Familjen hade ju magsjuka hela julhelgen med..  Jag känner att jag mår illa nu men vet inte om det är pga att jag har ätit konstigt eller nått annat.. Men jag ska försöka ignorera och inte tänka på det så mycket. Kommer inte ihåg när jag hade magsjuka sist... Minns någon gång när jag var liten då jag var hemma från skolan pga magsjuka men måste ha vart väldigt liten då... Hmm.. Nä jag ska göra mig själv imun, så får vi hoppas att jag inte skriver här imorgon att jag har magis..

Föresten.. På onsdag har jag vart här i ett halvår.. ETT HALVÅR??? Alltså det är egentligen så sjukt länge.. Har inte träffat mamma på ett halvår och ingen annan i släkten heller för den delen.. Eller jo syrran har jag ju träffat för 3 månader sedan :) Vilket är tur det. Men jag måste meddela att jag lider inte av att vara hemifrån, snarare tvärtom ;) Jag saknar folk, vist gör jag det. Men skulle ALDRIG få för mig att åka hem. ALDRIG!!!!!! Har bara 6 månader kvar nu som jag ska njuta utav :)

Nu äre sovis dags!

Gonätt

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards