carolain

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Caroline Strindlund - 25 januari 2011 06:55

hahahaha. fy fan vad jag är värdelös.... Jag måste verkligen börja läsa igenom mina inlägg innan jag sparar dom. Fick nyss en kommentar av syrran där det stod hur är det med svenskan? sen påpekade hon det förra inlägget där jag skriver så sjukt jävla okorekt. hahah! Dog när jag läste igenom det, därför ska jag inte ändra det. Så sjukt roligt att läsa nu efter.. Det är bara det att jag ofta ser alla dom här felen när jag läser igenom i efterhand men då orkar jag bara inte gå tillbaka och ändra. haha, kanske borde börja fundera på det..


Men men, min helg var helt jävla underbar.. Helt sjukt vad bra den var.. Jag är så himla lycklig nu!! Har aldrig känt mig såhär fri och glad i hela mitt liv, är inte bunden till någonting för fem öre.. Gör bara det jag vill :) maaaaaaaaaaaaha!!


I fredags så jobbade jag iaf fram till 6, hade playdate med elin och hennes värdbarn från 4-6. Vi åkte till sky high så fick barnen hoppa runt i nästan två timmar. Efter det så kände vi för att göra något efter att vi slutade så då åkte jag, josefine till Elin och badade hotub ute i en evighet. Helt underbar kväll. Jag kom hem vid 2 på natten så kvällen var lång. 

På lördagen vaknade jag tidigt av att barnen var uppe, men det gjorde inte så mkt för jag var pigg jag också. Klev upp 8:30 och pratade lite med  barnen och åt frukost, sedan åkte jag till gymet för att gå på bodypump.

Efter det så ringer Elin och jossan som har varit i reservatet på en springtur och säger att dom vill till chows i lafayette och käka brunch ute i det underbara varma vädret :) Åt en jävulsk god sallad.. mmmmmmmmmmm, älskar chows.

  maaaaaaaaaaaaaat.


Efter vi hade ätit så åkte vi till Concord för att shoppa. Blev inte så mkt inhandlat.. bara ett linne och några tröjor att jobba i.

På kvällen så var det dags för fest. Jag och jossan for och hämtade upp några tjejer sen begav vi oss iväg rätt tidigt, det tog en timme att komma dit.. Men det var lätt värt det för vi hade så sjukt jävla roligt! As sköna människor.


Vi stannade där till dagen efter, åkte hem tidigt och satte oss på barten för att ta oss in till den bästa staden i hela världen, SAN FRANCISCO. Solen sken och det var fruktansvärt varmt.. Jag njöt.. Vi var 4 tjejer, jag, jossan, Elin och en ny jättetrevlig tjej som också heter Caroline :)

Vi tog en långprommis till Fishermans wharf och satte oss där och bara njöt av värmen.. Sedan gick vi vidare till ghirardelli square som aldrig bådar gott.. Köpte iallafall en glass som man faktiskt får göra när det är varmt ute.  As mysigt är det där.. Och folk badade... Helt jävla sjukt!!! Hur kan folk låta småbarn bada NU?? Det är ju nog kallt på sommaren i vattnet tycker man..

 

Men men, vi fortsatte iaf att gå upp mot china town vilket är en bra bit.. Inte jättelångt men inte nära heller om man ska förklara det på ett jävligt konstigt sätt.. Vi gick igenom där och hade minst sagt damp.. Älskar att inte känna någon alls. underbart. Tågade sedan på ner till union square.


Vi åt iaf middag och allt inne i stan så det slutade med att jag kom hem kl 10 på kvällen.. shöt.. Låångdag men underbar :)

 

Nöjd med livet :)

Nu är det dags att sova och vila upp sig för ännu en dag :)

Godnatt och kramkram!!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards