carolain

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Caroline Strindlund - 18 januari 2011 06:35

hola

Idag så var jag pigg nog att ge mig ut i slalombacken :) Åkte från 9-12 med två av mina värdbarn, den tredje var sjuk(inte mitt fel...).

Vi planerade att åka hem tidigt så att vi kunde ge oss iväg hemmåt mot Orinda tidigt.

Vi åkte från huset runt 1:30, min värdmamma stannade i huset för att hon ska på en affärsresa imorgon och flyger ifrån Reno.

Vi åt i vilket fall middag på favvostället pizza antica i Lafayette, dom har sjukt god mat.. :)


Nu ligger jag i sängen och har nyss sett klart på avsnitt 13 av desperate housewives.. Fan vad jag älskar den serien!! Hjeeerta.

Nu äre sovaa time så att jag slipper sleepwalka när jag väcker ongarna...

(ps. jag har as mkt felstavning i denna blogg som jag inte tänker och inte orkar göra nått åt... Så alla finkänsliga får nog söka sig någon annanstans ;) )


Hej då alla mina små kycklingar!

 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards