carolain

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 1 juni 2010 23:14

Hey hoooppp!!

Har legat i soffan nu i två timmar ser jag på klockan.. Är slut efter den här dagen + gårdagen trots att jag va nykter. Har varit grymt väder idag, plus att man har varit ledig så den har dan har varit grymm.. Sov till kl 12:20 för att vara exakt, rusade upp och drog i mig frulle och drog på mig kläder sedam stack jag ner till syrran och färgade håret eftersom att de är bal på fredag :) Det blev bra :) Nu ska bara löshåret i imorn sen är jag done. Bara jag får tag i en kuvertväska med.. Det finns ju inte så värst mkt fickor på en balklänning om man säger så.. Men men, tror för övrigt att kvällen kommer att bli grym :))


Ikväll har jag även skrivit på för kramfors samt tränat med dom. Nu är jag tillbaks igen där jag en gång började ;p Känns bra, kommer inte kunna fullfölja en hel sässe ändå eftersom att jag ska bort sedan, så det känns bra att ta det såhär istället för att pendla en månad. Träningen gick dock sämst men det är inte så konstigt eftersom att jag inte har stått i mål sen i september och inte tränat som målis på ännu längre.. Men men, de går fort att träna upp :)


MEN NU FINNS DET VIKTIGARE SAKER ATT TÄNKA PÅ, NU ÄR FEST FÖRSTA PRIORITET FÖR DET ÄR BARA 2 VECKOR KVAR INNAN STUDENT!! Woooohooo!!! HELL YEEA. NU BLIRNE PARTA AV MINSANN!


PUSS OCH HEJ / Carlin

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards