carolain

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 21 juni 2010 15:20

det bara rasar in mål för portugal, jövligt kul att se!!!

undra vars siffrorna kommer stannaa.. 8 kanske?






 



Av Caroline Strindlund - 21 juni 2010 15:00

TJA!!

Har nyss avklarat första dagen som ledare på fotbollsskolan, det har varit en skön dag med onga. Men jag är så fruktansvärt trött. Kunde inte somna igår överhuvud taget.. Låg och lyssnade på när mamma gick på jobbet, sjukt irriterande. Sen när jag väl somnade då skulle jag kliva upp.. KUL. Men men, får sova nu i några timmar innan träningen börjar, orkar man ???? Usha.. Ska ringa på kramm nu, ska tydligen jobba onsdag kväll.. Kommer inte orka de efter en dag på fotbollsskolan, sedan så skulle jag gärna vilja spela matchen vi har på kvällen med :/ Men får se.. Känns pinsamt att ringa när man har tackat nej till allting annat.. Men ja, får se om jag ens vågar ringa.. Aja tjooohej! Nu äre sovtajm


 

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards