carolain

Alla inlägg den 12 juni 2010

?

Av Caroline Strindlund - 12 juni 2010 23:57

Fattar fan ingenting....

Av Caroline Strindlund - 12 juni 2010 19:07

Hoola :)

Just nu ligger jag och funderar över när jag ska komma i fas. Dom här veckorna har gjort så att jag har total vänt på dygnet, idag sov jag till 13:30, jävligt ovärt. Men det gjorde inte så himla mkt eftersom att det har varit ett riktigt jävla pissväder idag. Som tur så finns det gott om fotboll att titta på nu, VM <3 Känner mig taggad till matchen ikväll, england - usa, ska bli kul. Argentina-negeria idag va inte så tokigt heller, Messi vilken lirare.


Fick även lite student bilder idag som jag tittar igenom, fan va skönt det känns att ha det här bortgjort. Men skulle gärna vilja ha den underbara dagen tillnaka, den var verkligen perfekt :) Och jag blev så glad av allt uppvaktande från släkten :) Ja det var helt enkelt en jättefin dag.

 

Jag fick iallafall världens finaste tårta med en bild på mig i indianutstyrseln och pjamasen;)

  

Mkt fin tårta :) TACK ALLIHOPA

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards