carolain

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 13 juni 2010 21:55

Heeejjje!!

Har haft en bra kväll med min bästa veeen :) Jag och linnea beslöt oss för att dra oss ut för att röra på oss litegrann så vi for på flogsta och frös litegrann, men skönt var det med en simtur. Sedan for vi hem till mig och såg på en film, house bunny blev det, den är så jävla bra!! Sedan så bytte vi studentpresenter, va gööölli hon är :) Fick ett jättefint halsband av henne där det stod våra namn. Jag fick den så att jag inte skulle glömma henne när jag var i USA :) Gulliprupp!! Det är omööööjligt kan jag lova men fint var det :)

  

  Bäste veeen!!

Av Caroline Strindlund - 13 juni 2010 14:30

Heyy!!

Börjar inse mer och mer hur nära det är tills jag sticker, en månad är ju faktiskt ingenting, man har ju sett hur snabbt den här sista månaden har gått. Kommer sakna alla så otroligt mycket. Men just nu så känner jag mig bara nervös och förväntansfull, tänk om barnen inte ens tycker om mig ? :s Äsh, det får man vell anta att dom inte gör, annars kan min vistelse bli en aning jobbig. Men familjen verkar jättegullig som sagt så just nu så könner jag mig nog ändå mest förväntansfull :) Men är även stressad över allt som ska fixas nu innan, jag måste ju hinna till amerikanska ambassaden med.. Sen måste jag ringa till jobbet och meddela att jagi nte kan jobba där något mer, hoppas att det är okej... Aja, mkt tankar iallafall, det känns så himla stort att bara lämna allt i ett år men samtidigt är detta min dröm sedan länge så jag tänker itne ångra mitt beslut!!!


Men iallafall, idag så har jag än en gång sovit alldeles för länge.. Det här måste jag ordna upp, får ju ingenting gjort. Måste även fixa allt inför resan, måste bestämma vad jag ska ha för dator med mig.. Den jag skriver på nu känns alldeles för stor och tung.. Men det ordnar sig.

Jag och Linnéa ska iallafall åka och ta en simtur senare idag :) Det behövs verkligen, måste börja röra på mig ordentligt nu.. Blir så less på mig själv när jag är såhär lat!! Men jag ska fixa det... snart...


Take care allihopa :) /C

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards