carolain

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 8 juni 2010 15:31

Tja..

Idag så har jag en aningens seg dag, är inte bakis bara förbannat trött. Kom hem från maria där jag hade sovit ett tag kl 05:30, kom hem och surrade med mamma ett bra tag som va påväg till jobbet. Gick sedan och la mig, sov till 08:00 då en familj från San Fransisco ringe, inte samma som sist, gud vad trevlig hon var:)) låte hur bra som hellst. Sedan somnade jag om också ringde det igen... den här gången inte lika lyckligt slut... Det var rektorn.... Hon sa att det inte såg så himla fint ut på haga sen igår, eller de såg rent utsagt förjävligt ut. Och tydligen så stod jag osm arangör för skiten så det va bara att dra dit klassen och städa, eller de flesta måste ha kommit dit innan kl 13 för allt va nästan klart när jag kom.. WOPS!!


IKväll blirne bus med HIL 07! Kaaatshing!


Goodbajs!

Av Caroline Strindlund - 8 juni 2010 12:20

Hejsan...

Vilken kväll det var igår..... Den började bra, vi vann våra första matcher. Men va fan hände sedan??!?!?!? Alla bara slutade spela och började lämna vo och skit.. shöt.. MEn jag hade fan roligt, huvudsaken dää...

Nu ringde rektorn till mig iaf och sa att det var väldigt stökigt på haga, så nu är det bara att pallra ner de flesta av klassen och röja... KUL ska jag ha... HEJ

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards