carolain

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 14 juni 2010 15:23

Känner mig duktig :) Jag kom på igår när jag låg och tänkte på au pair året och gjorde mig själv nervös att jag kan ju fan inte baka något? Så då bestämde jag mig för att prova att baka en tigerkaka, och vips så gjorde jag det och nu står den i ugnen och väntar på att bli klar :) Hoppas den blir bra så att jag kan skryta för mamma sedan vad jag har gjort :) öhhö!


Nu ska jag vara lite mer duktig och dammsuga lite, börjar bli less på alla dammråttor som flyger omkring. Sedan så ska jag nog prata litegrann med familjen :) Och ikväll blir det fotbollsträning.


Har kommit på 2 grymt onödiga val jag gjorde den här sommaren..

1: Jag tog på mig sommarjobb, kommer bara kunna jobba 3 dagar.

2: Började spela fotboll med kramfors när jag bara kan vara med på max 3 matcher.. Hee hee!!


Men fotbollen är kul tidsfördriv tills vidare. Men nu ropar dammsugarn, tjaaaooo!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards