carolain

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 15 juni 2010 21:55


På tal om mygg...

  

Av Caroline Strindlund - 15 juni 2010 15:47


Vilken jävla myt att myggbett inte ska klia om man bara låter myggan sitta kvar och suga tills den är klar.. Funkar ICKE. Har provat flera gånger, även för 5 minuter sedan. Jag satt och tittade på när en mygga sög mitt dyrbara blod medans den bara blev fetare och fetare... Det stacks så att jag höll på att bli galen. Men till slut kände han sig nöjd och avslutade lugnt och fint sin måltid och flög iväg. Och vad hände sedan? JO, har ett fett jävla myggbett på en knoge som kliar så otroligt mycket.... Fattar inte att det finns dom som ALDRIG har haft ett myggbett.. Helt sinnessjukt... Fick ju myggbett redan när snön låg kvar. När jag var liten så fick jag åka in på akuten pga myggbett, hade 100 st i bara ansiktet. Visserligen så satt jag i en barvagn när detta hände samtidigt som det kom en "myggflock".. Livet är inte lätt när man innehåller gott blod!


  

Av Caroline Strindlund - 15 juni 2010 01:35

Jo...... Det är sant..... det är riktigt jävla sant... riktigt jävla ont gör det...

Har hållit mig från att se de 2 sista avsnitten av vampire diaries bara för att de började gå för långt med min besatthet.... Men idag åkte jag till malin och såg det och ja... Det gör ont.. .Det gör så jävla ont... Att se världshistoriens snyggaste, sexigaste och absolut den mest perfekta mannen på hela jorden gå oomkring INUTI tv:n där jag inte kan komma åt han :/ Det är så synd om Damon i serien.. HAN ÄR JU SNÄLLL... Han är heartbroken stackaarn :(( Piss stephan...

Och nu måste man vönta i en miljon år tills fortsättningen kör igång.... Pisss och röv och bajs... Säger bara: Jag är förälskad i Ian Somerhalder, och det säger jag med risk att låta som en fjortis. MEN TAR DEN FÖR LAGET!!


Nä nu ska jag svara på lite mejl.. Men kan inte sluta att fundera på vad som kommer hända härnäst i serien.. Måste sluta med serier ,dom tar upp för mkt plats av min tankevärksamhet.. Men det jag måste medge att det är ett liv som jag är beredd att leva, i seriernas värld ;) Hell yeah.

Men ja svara på mejl vare ja... Godnatt Damon xoxo!!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards