carolain

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Caroline Strindlund - 9 juni 2010 16:45

TJO BREE!

Läget yao?

Fett bra fan..

Idag är det dagen innan dagen D, den underbara studenten som sägs ska vara förbannat jävla rolig, vi får hoppas gott folk.

Ikväll så är det bus på G med klassen, kommer att bli roligt. Vi ska även planera morgondagen. Vi har ju inget flak på studenten, så vi får helt enkelt hitta andra lösningar, KAN bli kul gosse!!..

Kvällen kommer nog iaf förhoppningsvis bli awesome!!! Tänker fan dygna, ska aldrig gå och lägga mig, aldirg aldrig aldrig!! Imorn äre all in som gäller.


Nu ska jag snart sätta mig i en till au pair intervju, skulle prata med sf familjen idag, eller inte familjen utan deras nuvarnde au pair + deras barn. Får se om det blir av eller inte :) Annars har jag en intervju med dom på fredag, dom verkar vara en jättegullig familj, gillar verkligen all info jag har fått av dem hittils. Hur bra som hellst, hoppas bara att dom väljer mig sedan.

Har även suttit i intervju med en familj som är ifrån minneapolis som också verkar hur bra som hellst men det som tar imot lite är att jag inte vill åka till ett ställe med lika långa vintrar som här hemma. Är så less, det skulle vara så skönt att komma iväg till ett ställe där det är sommar året runt, kanske inte lika varmt året runt men ja... Inte som här iallafall!!

Men men, nu ska här snackas i skype.. BYE

Av Caroline Strindlund - 9 juni 2010 01:50

HEYSAN HOPPSAN FALLERALLERA!

Nyhemkommen från strandgatan och maria-San. Trevligt. Men planerna ikväll gick inte så jävla bra. Irriterande som satan... Hoppas att vi kan ses imorn alla och fixa det sista. Och förhoppningsvis så har fippe varit så jävla braaa och fixat flak :D HOPPAS!!!

Körde för övrig non-alcohol idag, enbart vin till maten. Gick bra det också! Har trots allt haft en lugn och kväll, behövs det med ibland känner jag. MEN det kanske inte behövs den här veckan, det är vekt jag vet..


Aja, tycker att det för övrigt är as kul över alla som dampar på vår klass att vi är så värdelösa arangörer till ölbrännbollen, fuck them. Vi kan vell inte rå för att folk inte lyssnar när folk står och SKRIKER vilka som ska spela men ändå inte lyssnar och går dit, allt blev ju bara kaos. Allt var bra angagerat innan, vi kan ju inte avgöra vad som ska ske sedan och hur folk ska bete sig som?!


Men jag hade en rolig kväll igår som sagt fast att turneringen blev för kort, man får vell göra de man kan av situationen och ha lite roligt istället för att slösa bort hela kvällen på att vara bitter. Inte konstigt att dom klagar, dom tappade ju en awesome kväll. Aja dom som klagar verkar ju inte veta någonting varken hur vi har planerat eller hur något har gått till. MEN SKIT SAMMA OCH NJUT AV EN FESTKVÄLL!!! Wöööö!! (Men måste erkänna att de sög att inte få spela en finalplats, DOH)


För snart är det studenten!! :D :D Hoppas att morgondagen blir bättre och att alla gör som vi egentligen hade planerat att vi skulle göra idag, då kan de bli grymt. Aja tjohej leverpastej !!

Presentation


Föreläser om mina tonår ur ett canceranhörigs perspektiv. Är du intresserad av att boka en föreläsning? Hör av dig till: info@detarintefult.se
Under fliken "det är inte fult" kan du läsa mer

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards